4-1 杜汶澤身形線條吸引 首次大騷肌肉拍廣告 借勢鼓勵脫髮男注重髮線

     
                                     影劇新聞(記者小方報導/圖:EEG Music )
杜汶澤(阿澤)又有新搞作,得廣告商垂涎阿澤練得一身肌肉線條,被醫學生髮品牌Regaine® 邀請擔任代言人,首次赤裸上身為品牌拍攝電視及平面廣告,大騷多月鍛鍊成果。

  客戶就是從阿澤的社交平台看中他的留言:「你未必能夠控制命運,但你一定可以控制自己嘅線條」,這句更在網絡瘋傳。 從積極鍛鍊身體到下定決心戒煙, 阿澤以正面積極、持之以恆的態度為自己身體健康負責深得廣告商讚賞,希望阿澤可以成為一眾受脱髮困擾男士的榜樣,鼓勵他們趁早出擊 ,用正確方法正面解決。

阿澤表示:「其實我身邊都有唔少有脱髮問題嘅朋友,佢地面對脱髮,就好似我以前面對減肥同戒煙一樣總有一大堆藉口唔理住,或者求其用些無實証嘅偏方,無效果就半途而廢,以為遺傳就無得救,結果廿幾歲仔就甩頭髮,望落去仲老過我呀蔭公!估唔到我今次成功操Fit,可以鼓勵埋人地,希望我揾返肌肉線條,佢地都可以搵返自信同條髮線啦!」


今次客戶為阿澤構思型爆嘅形象演繹廣告,廣告中阿澤以做gym嘅造型出現,半裸狂舉啞鈴,拍到汗流浹背。阿澤話:「今次鼓勵脱髮男真係出汗又出力,舉到我幾鬼攰。身邊有朋友聽專業人士推薦過這個醫學品牌,又見有國際監管機構認可,先至咁有信心代言。」當導演比阿澤睇返完成品時,阿澤驚喜地說:「 嘩!咁大隻咁認真嘅!唔怪得啲人話要趁早留倩影啦!」認真拍攝背後,又回復搞笑本色。


近日阿澤忙於為新電影「3D豪情」謝票,相信電影明天(4月3日)上映時,會見到阿澤在不同戲院答謝觀眾入場支持。

留言

這個網誌中的熱門文章

3-9恐怖喜劇電影《救殭清道夫》 林明禎扮女殭屍現身東區影城

12-9 亮哲寫真書預購 背部全裸讓師妹張東晴直呼:「受不了!」

6-20炎亞綸稱讚郭雪芙是心目中第一名女神